Kan ik na mijn bestelling mijn adres nog wijzigen?
Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Bestellingen worden bij ons gelijk verwerkt en daarom is het niet mogelijk om een wijziging door te voeren.
Wanneer je pakketje door PostNL wordt bezorgd, is het mogelijk dat nadat het pakket bij PostNL aangekomen is, je het adres kunt wijzigen in jouw MijnPostNL account. Helaas kunnen dit alleen niet garanderen. Je kunt zelf online op www.mijnpostnl.nl een account aanmaken of de app downloaden en kijken of het mogelijk is. Je hebt hiervoor je Track & Trace-nummer nodig. Wanneer je een adreswijziging doorvoert bij PostNL is het mogelijk dat de levering met een dag wordt vertraagd. Heb je vragen over het MijnPostNL account? Neem dan contact op met de PostNL klantenservice.
Mocht het adres onvindbaar zijn of kan je bestelling niet geleverd worden, wordt het automatisch naar ons terug gestuurd. Zodra wij het ontvangen, controleren wij alles en betalen we je zo snel mogelijk terug.