Overslaan naar hoofd content
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen
Heb ik garantie op mijn aankopen?Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggendat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheVerder lezenHoe kan ik een bestelling plaatsen?Bestellen bij ABOUT YOU is heel eenvoudig. Nadat je je gewenste artikelen in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je via de knop 'Ga naar de kassa' de items bestellen.Als nieuwe klVerder lezenHoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken, moet je inloggen in je klantaccount. Log in en klik vervolgens op het icoontje van 'Mijn Account' en dan op 'Jouw bestellingen'. Hier Verder lezenKun je internationale bestellingen plaatsen?Op dit moment leveren wij in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, LuxVerder lezenWat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode. Daarna ontvaVerder lezenWat moet ik doen als mijn gewenste item uitverkocht is?Maak je geen zorgen, het is zeker nog mogelijk dat jouw item weer terug op voorraad komt. Over het algemeen kunnen we je helaas van tevoren niet precies zeggen wanneer en of een itVerder lezenWaarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?We hebben deze gegevens nodig om je bestelling vlot en goed te kunnen afhandelen. Een geboortedatum hebben wij bijvoorbeeld nodig om je te kunnen onderscheiden van andere klanten mVerder lezenHeb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen zul je een account moeten aanmaken. Hoe je dit moet doen, kun je lezen in de Veelgestelde vragen. Klik op 'Mijn account' en zoek dan naar 'Verder lezenKan ik mijn bestelling nog annuleren voordat deze verstuurd wordt?Je kan je bestelling alleen annuleren als jouw bestelling nog niet in ons magazijn is verwerkt. Ons magazijn is erg snel in het verwerken van bestellingen, dus soms is het zelfs naVerder lezenKan ik na mijn bestelling mijn adres nog wijzigen?Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Bestellingen worden bij ons gelijk verwerkt en daarom is het niet mogelijk om een wijziging door teVerder lezenKan ik ook telefonisch bestellen?Helaas is het momenteel niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Maar natuurlijk helpt onze klantenservice je graag verder als je vragen hebt over het bestellen, het retourprocesVerder lezenKan ik ook op mobiele apparaten bestellen?Natuurlijk kan je op elk moment via je tablet of smartphone bij ons iets bestellen. Bezoek gerust onze website via je mobiele webbrowser en scroll door onze, voor mobiele apparatenVerder lezenIs er een minimale bestelwaarde?Over het algemeen geldt er geen minimale bestelwaarde. Alleen bij de betaalmethode 'Klarna Pay Later' kan het zijn dat er een minimale bestelwaarde geldt. Je zult bij het afrekenenVerder lezenIs er een maximale bestelwaarde?Over het algemeen geldt er geen maximale bestelwaarde. Eventuele maximale bestelwaarden zijn afhankelijk van de gewenste betaalmethode. Je zult bij het afrekenen worden geïnformeerVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 02 29 967****