SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Veelgestelde vragen
Black Friday
Ik heb iets besteld tijdens Black Friday en nu tijdens Cyber Monday is dat exacte artikel verder in prijs verlaagd. Kan ik op de een of andere manier toch nog profiteren van de extra Cyber Monday korting?Helaas kunnen we het verschil niet terugbetalen. Maar voel je vrij om hetzelfde item te bestellen tijdens de Cyber Monday. Je kunt dan je Black Friday aankoop retourneren of weigerVerder lezenIs mijn pakket vertraagd?Tijdens Black Friday is het aantal bestellingen zo hoog opgelopen, dat onze verzendpartners er wat langer over kunnen doen om de pakketten op te halen. Wij staan in nauw contact meVerder lezenVolgens de Track en Trace code is mijn levering geregistreerd, maar de status is sindsdien niet meer veranderd. Wanneer wordt mijn bestelling verder verwerkt?Tijdens Black Friday komen er heel veel bestellingen binnen dit zorgt ervoor dat het iets langer duurt voordat onze verzendpartners de pakketjes bezorgen. Wij staan in nauw contactVerder lezenIk heb een verkeerde maat of kleur ontvangen. Hoe kan ik nu alsnog de juiste maat/kleur ontvangen inclusief de Black Friday korting?Ten eerste onze excuses voor het ongemak. We willen je vragen om de artikelen terug te sturen met behulp van de bijgevoegde retourlabel en een korte informatieve notitie toe te voeVerder lezenWat is Pre-Black Friday?Pre-Black Friday is een sale periode van één week waarin je kan profiteren van kortingen op geselecteerde items en categorieën. Verspil daarom geen tijd door te wachten op Black FrVerder lezenWanneer begint Black Friday, Black Weekend en Cyber Monday?Black Friday begint op donderdagavond 28 november en loopt tot zaterdagavond 30 november. Onmiddelijk daarna gaat Black Weekend van start. Black Weekend eindigt op zondagavond en dVerder lezenIk heb geen retourbevestiging ontvangen, hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn retourzending jullie heeft bereikt?Het retourproces kan tot 14 dagen duren. Als het wat langer duurt, wees dan niet ongerust, want het zijn drukke tijden. Gebruik de tracking ID (zichtbaar op het ontvangstbewijs) vaVerder lezenIk kan de campagne niet zien in mijn app. Wat kan ik doen om van de campagne te profiteren?Zorg ervoor dat je altijd de laatste versie van de app gebruikt en het juiste land selecteert in de instellingen. Je kan updaten naar de nieuwste app-versie in de App Store of GoogVerder lezenGelden de campagnes voor alle artikelen in de winkel?Een enorme reeks artikelen zal worden opgenomen, tot 180.000 producten. Geniet van de jacht ;)Verder lezen
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)