Overslaan naar hoofd content
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen

KAY begrijpt mijn vraag niet. Wat moet ik doen, en kan ik met een medewerker spreken als KAY me niet kan helpen?

Als KAY je vraag niet kan beantwoorden, probeer dan je vraag anders te formuleren of gebruik trefwoorden die met je probleem te maken hebben. Als dit het probleem niet oplost, zal KAY een supportticket aanmaken en neemt ons klantenserviceteam contact met je op.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 02 29 967****