Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Indien je een vraag of klacht hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via onze Chatbot KAY, telefonisch of via e-mail ([email protected]). Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je het niet eens met het besluit n.a.v. een melding in het kader van de procedure voor het melden van een juridisch probleem of een klacht en ontstaat daardoor een geschil? Of is een klacht niet afgehandeld via het interne klachtenafhandelingssysteem van onze klantenservice? Dan kun je het geschil voorleggen aan de buitengerechtelijke geschillenbeslechting via de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Daarnaast kun je juridische zaken melden via onze website. Bij ABOUT YOU nemen we juridische zaken serieus en willen we ervoor zorgen dat onze website een veilige en betrouwbare omgeving blijft. Als je iets tegenkomt dat mogelijk een juridisch probleem is, vragen we je dit aan ons te melden. Dit kan eenvoudig via het formulier onderaan de detailsectie op elke productpagina.
De knop "Een juridische kwestie melden" opent een pop-up waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je een juridisch probleem meldt. Als dat het geval is, kun je klikken op "Een probleem melden", waarna je naar het elektronische formulier wordt geleid. Dit formulier is direct gekoppeld aan het product van de pagina waar je de melding hebt gestart.