SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Mijn bestelling is door de verzending beschadigd, wat nu?
Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd, defect of op een andere manier niet in orde zijn, dan kun je een klacht indienen en het artikel met het retourdocument natuurlijk gratis retourneren. Alle informatie over het onderwerp retourneren kun je vinden onder 'Hoe retourneer ik een artikel?'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe stuur ik artikelen terug?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?
Is het mogelijk een artikel te ruilen?
Krijg ik de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Herroepingsrecht
Jouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?
Wat gebeurt er met mijn retourzending?
Vind hier meer antwoorden
Hoe stuur ik artikelen terug?
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?
Is het mogelijk een artikel te ruilen?
Krijg ik de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Herroepingsrecht
Jouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?
Wat gebeurt er met mijn retourzending?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)